طریقه ریختن نمک ،پودر و مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی

طریقه ریختن نمک، پودر و مایع جلادهنده  ماشین ظرفشویی

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

طریقه ریختن نمک، پودر و مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی :

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

در این مطلب توضیحات کامل در مورد طریقه استفاده از پودر شستشو ، نمک و مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی را به شما آموزش می‌دهیم و طریقه صحیح جایگزینی  قرص ماشین ظرفشویی را شرح می‌دهیم.

برای استفاده از  ماشین ظرفشویی  به سه ماده به نام ۱- پودر شستشوی ماشین ظرفشویی ۲- نمک مخصوص ماشین ظرفشویی ۳- مایع جلادهنده مخصوص ماشین ظرفشویی نیاز داریم که یا به این صورت و مواد جداگانه باید از ماشین ظرفشویی استفاده شود یا اینکه از قرص مخصوص ماشین ظرفشویی که همه این سه مواد در قالب یک قرص طراحی شده استفاده کنید. تیم پشتیبان سرویس در این مطلب هر آنچه را که باید بدانید را برای شما توضیح میدهد.

 

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

نمک ماشین ظرفشویی
داخل ماشین ظرفشویی یک دریچه وجود دارد که یک درب مانند درب پیت روی آن نصب شده آن را باز کنید. نمک در پروسه سختی‌گیری نقش به سزایی دارد. این نمک باعث می‌شود تا رزین (که با املاح آب) پرشده ترکیب شده و آن را احیاء می‌کند.مقدار حجم نمک لازم جهت ریختن در محفظه مخصوص یک کیلوگرم می‌باشد. از ریختن پودرهای شوینده همچنین نمک طعام و سنگ نمک‌های محلی در محفظه مخصوص جدا باید پرهیز کرد. لازم است تا درب مخصوص محفظه نمک به صورت کامل بسته شود، در غیر این صورت نمک موجود در آن به خارج نشت کرده و باعث سوراخ‌شدگی دیگ و یا زنگ زدگی کابین استیل و همچنین فیلترهای سه‌گانه می‌شود.

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

برای شروع به کار با ماشین ظرفشویی (اولین بار) باید ۲ لیوان از نمک مخصوص ماشین ظرفشویی با یک لیتر آب حل کرده و داخل محفظه نمک بریزید. دفعه‌های بعد می‌توانید نمک را بدون آب داخل محفظه بریزید. هر وقت نمک ماشین ظرفشویی تمام شود علامت نشانگر نمک روشن می‌شود و شما باید نمک مخصوص به مخزن اضافه کنید. نشانگر نمک به شکل ۲ فلش رفت برگشت و یا salt روی نمایش‌گر ماشین ظرفشویی می‌باشد.

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

چراغ نشانگر نمک ماشین ظرفشوی

💝

مایع جلادهنده  ماشین ظرفشویی

مخزن مایع جلادهنده روی درب داخل ماشین ظرفشویی است و باید مخزن را پر کنید. هرگاه مایع جلادهنده تمام شود چراخ نشانگر مایع جلادهنده روشن می‌شود و شما باید آن را پر کنید.مایع جلادهنده آموزش و نحوه کار با ماشین ظرفشوییمایع جلادهنده، مکمل نمک بوده و باعث می‌شود آثار رسوب به راحتی از سطح ظروف پاک شده و خشک شدن ظروف را آسان‌تر می‌نماید. همچنین باعث براق شدن سطح ظروف می‌گردد. مایع جلادهنده در قسمت خشک‌کن وارد مدار می‌شود. هر وقت مایع جلادهنده درون دستگاه تمام شود، چراغ مخصوص آن بر روی نمایش‌گر روشن می‌شود که می‌بایست مجددا محفظه مخصوص آن پر شود. نشانگر مایع جلادهنده به شکل یک ستاره روی نمایشگر ظرفشویی می‌باشد.

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

نکته: استفاده از مایع جلاء دهنده به اندازه نمک مخصوص ضروری نیست.

پودر شستشو  ماشین ظرفشویی

مخزن پودر شستشو داخل ماشین روی درب دقیقا کنار مخزن مایع جلادهنده است. که شما برای هر بار شستشو باید مخزن را پر کنید مخزن دو شیار دارد که اگر شما یک سبد را پر کردید تا شیار اول که به اندازه یک قاشق غذاخوری می‌شود و اگر همه حجم ظرفشویی ۲ سبد را پر کردید تا شیار دوم یعنی حدودا ۲ قاشق غذاخوری می‌شود پودر می‌ریزید.

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی

یک قرص  ماشین ظرفشویی شامل ۳ تیکه پودر، مایع جلادهنده و نمک و یا ۲ تکه (پودر و نمک) می‌شود که شما اگر از قرص استفاده کنید دیگر نیازی به ریختن نمک و مایع جلادهنده نیست و فقط یک قرص را درون جای پودر یا کف ماشین ظرفشویی می‌گذارید و نشانگرهای مایع جلادهنده و نمک روشن هستند و مشکلی برای ظرفشویی به وجود نمی‌آید فقط نشانگر هستند.

مایع - ماشین ظرفشویی

مایع – ماشین ظرفشویی

توجه: در بعضی از ماشین ظرفشویی ها برای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی یک کلید طراحی شده که هنگامی از قرص استفاده می شود باید آن برنامه را انتخاب کنید.

کلید برنامه استفاده از قرص یا نوشته شده ۳in۱ یا عکس آیکون قرص درج شده است

منبع:http://www.jolfaturk.com

 

دیدگاه‌ها 0

*
*