کاربردهای جالب قرص ماشین ظرفشویی در تمیز کردن منزل

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

کاربردهای جالب قرص ماشین ظرفشویی در تمیز کردن منزل

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

کارشناسان مستر واش پاسخگوی همیشگی شما هستتند.

همانطور که می دانید کاربرد اصلی قرص ها تمیز کردن چربی و کثیفی ظروف است.اما به نظرتان آن ها می توانند کاربرد دیگری هم داشته باشند؟!. قابلیت های قرص ماشین ظرفشویی بسیار زیاد است. قرص ماشین ظرفشویی و این همه کاربرد! . شاید باورتان نشود که بتوان از قرص ماشین ظرفشویی در تمیز کردن لکه های لباس، در شستشوی ظروف و … استفاده کرد. برای آشنایی با این کاربردها با ما همراه شوید.فرض کنید محصولی که تهیه کرده اید با دستگاه شما سازگاری ندارد یا به خاطر عدم استفاده در طولانی مدت تاریخ انقضای آن تمام شده است. قبل از اینکه به فکر دور ریختن قرص ها باشید .ما به شما ایده های خلاقانه و جالب برای استفاده از آن ارائه می دهیم. با گروه مستر واش همراه شوید.

تمیز کردن اجاق گاز و سرخ کن

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیزکردن اجاق گاز با قرص ماشین ظرفشویی

کاربرد اول قرص ماشین ظرفشویی تمیز کردن سوختگی های قدیمی غذا و چربی ها می باشد. برای این کار باید سطح اجاق گاز یا فر را ۱۰ دقیقه با آب داغ خیس کرده . با استفاده از یک دستکش قرص را به آرامی روی سطح بکشید . سپس به وسیله اسفنج یا حوله کاغذی آن را تمیز کنید.همچنین می توانید یک قرص را داخل آب داغ حل کنید. این محلول را تا چند ساعت روی اجاق گاز و فر قرار دهید ؛ تا چربی ها و سوختگی ها کاملا تمیز شوند.

همچنین برای تمیز کردن سرخ کن سبد سرخ کردن را درون ماهیتابه بگذارید. سرخ کن را با حداکثر ۹۰ درجه به مدت ۱۰ دقیقه روشن کنید. سپس ماهیتابه را با مقداری آب گرم بشویید.

نکته : هنگام تمیز کردن ماهیتابه و سبد سرخ کن، یک پنجره سرخ کن را باز کنید تا هوای آن آزاد شود.

پاک کردن لکه های مداد رنگی از روی دیوار

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

اگر کودک بازیگوشی دارید.  همه­ ی ایده های خلاقانه اش را با مداد رنگی روی دیوار پیاده می کند. برای از بین بردن لکه های رنگی روی دیوار می توانید از قرص ها استفاده کنید.یک قرص را در یک چهارم لیوان آب حل کنید. از آن برای تمیز کردن دیوار استفاده کنید. هنگام انجام این کار از دستکش های پلاستیکی و از پارچه و اسفنج استفاده کنید.

تمیز کردن دیگ ماشین لباسشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

استفاده از قرص ترفندی عالی برای تمیز کردن جرم ها و رسوبات داخل درام ( دیگ ) ماشین لباسشویی است. بدین منظور یک برنامه شستشو با حرارت بالا را به همراه یک یا دو قرص انتخاب و اجرا کنید تا رسوبات دستگاه تا حد زیادی تمیز شوند.

شستشوی لکه های رنگی از روی لباس های سفید

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از لکه های مشکل برای از بین بردن، لکه های زرد در تی شرت های سفید. به خصوص در زیر بغل، خلاص شدن از شر این لکه های عرق زرد بسیار دشوار است. یک قرص ماشین ظرفشویی در این حالت ناجی شماست. هیج جای نگرانی وجود ندارد! کافی است دفعه بعدی که لباس سفیدتان را می شویید، یک قرص در کنار آن حل کنید!

تمیز کردن توالت فرنگی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

اگر کاری سخت تر از تمیز کردن زباله ها وجود داشته باشد، قطعا تمیز کردن سرویس بهداشتی یکی از آن ها است. اما خوشبختانه می توانید با یک قرص ظرفشویی سختی این کار را کمتر کنید.یک قرص را داخل توالت فرنگی انداخته و صبر کنید تا حل شود، سپس با یک فرچه دستشویی به راحتی می توانید کثیفی ها و رسوبات را پاکسازی کنید..

 

فنجان قهوه

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

تمیز کاری منزل با قرص ماشین ظرفشویی

حتماً تعداد زیادی ماگ و یا فنجان دارید که از رنگ قهوه دچار لک شده اند. این لکه ها به راحتی از بین نمی رود و احساس می کنید که برای همیشه ماندگار هستند اما قرص ماشین ظرفشویی و حل کردن آن داخل مقداری آب بعد از یک ساعت می تواند تمام این لکه ها را از بین ببرد؛ به شرطی که در نهایت آن را با آب داغ بشویید.

دئودورانت (بوزدا)

اتفاقی که به طور مرتب در بسیاری از خانواده ها رخ می دهد این است که بوی پخت و پز در مدت طولانی در خانه می ماند. به خصوص وقتی ماهی پخته اید.یک راه آسان برای خلاص شدن از شر این بوها در خانه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی است.تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قابلمه بزرگتر را با یک لایه آب سخاوتمندانه پر کنید. این کار را روی شعله کم قرار بدهید و یک قرص ماشین ظرفشویی اضافه کنید.بوهای پخت و پز توسط تابه با آب جذب می شود و خانه شما از همه بوهای بد آشپزی خلاص می شود.

سطل زباله ها

سطل زباله ها گاهی اوقات به شدت کثیف می شوند. علت آن هم باقی ماندن تکه های غذا و دیگر خرده زباله هایی است که داخل آن ها ریخته اید اما در هر حال بهتر است که حداقل دو بار در سال آن ها را به طور کامل بشویید. راحت ترین راه این است که سطل آشغال را تا جایی که می توانید با آب گرم پر کنید. سپس یک عدد قرص ماشین ظرفشویی داخل آن بیندازید و منتظر باشید تا این قرص داخل آب حل شود. سپس یک ساعت صبر کنید و بعد آن را با آب داغ بشویید.

تمیز کردن یخچال

آیا بقایای مواد غذایی داخل یخچال شما ریخته و کثیف شده و نمی دانید چه کار کنید؟ ترکیب قرص ماشین ظرفشویی و مقداری آب گرم چیزی است که در این موارد نیاز دارید. این قرص ها می توانند برای مواد غذایی که کمی هم آبکی هستند، لکه ها را به خوبی از بین ببرند. کافی است این قرص را داخل آب گرم حل کنید و با دستمال روی قسمت هایی بکشید که کثیف شده اند سپس با آب گرم و دستمال تمیز یک دور دیگر روی این لکه ها بکشید.

امیدواریم این مقاله برای شماعزیزان مفید باشد.

نوشته شده توسط گروه مستر واش

تمیزکردن منزل با ماشین ظرفشویی

برای دیدن انواع قرص ماشین ظرفشویی کلیک کنید

www.jolfaturk.com

دیدگاه‌ها 0

*
*