قرص فیری(fairy) یا فینیش(finish)؟کدام بهتر است؟

قرص-ظرفشویی-فینیش-و-فیری

کدام قرص ماشین ظرف شویی بهتر است؟ فیری (fairy) یا فینیش(finish)؟

قرص ماشین ظرفشویی

تک فروشی محصولات به قیمت عمده

هر استفاده کننده ای اولین سوالی که از خود خواهد پرسید کیفیت است. به نظر شما کدام قرص بهتر است؟ قرص ماشین ظرفشویی  فیری  یا قرص ماشین ظرفشویی  فینیش ؟ مسلماً نکاتی از قبیل شستشوی خوب و قیمت مناسب برای استفاده کننده اهمیت بالایی خواهد داشت.برای اینکه بتوانید در هنگام خرید انتخابی درست داشته باشید، ما در تیم مستر واش محصولات برند های محبوب را در این زمینه مثل فینیش(Finish) یا فیری(Fairy) را در شاخه های مختلف مقایسه می کنیم و یژگی های هر کدام را با شما به اشتراک می گذاریم، و شما نیز می توانید بر این اساس انتخاب خود را به راحتی انجام دهید فیری

قرص ماشین ظرفشویی فینیش(finish)

قرص ماشین ظرفشویی فینیش(finish)

قرص ماشین ظرفشویی فینیش(finish)


 

قرص های ماشین ظرف شویی فینیش انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
قرص ماشین ظرف شویی کلاسیک
قرص ماشین ظرف شویی همه کاره
قرص ماشین ظرف شویی کوانتوم

برند فینیش از محبوب‌ترین برندهای قرص ظرفشویی است. فینیش طیف وسیعی از پاک‌کننده‌های ظروف را تولید می‌کند. حتی قرص‌های فینیش(finish) هم در مدل‌های متنوعی موجودند. فینیش کلاسیک یا معمولی، فینیش All in 1، فینیش کوانتوم لیمویی و فینیش کوانتوم ماکس لیمو فقط چهار مدل از آنها هستند.

برای دیدن محصولات پرفروش فینیش کلیک کنید.

هر یک از این مدل‌ها ویژگی‌های خاصی دارند، اما بهترین آنها که از هر لحاظ کامل است فینیش کوانتوم با رایحه لیمو است.

مزایا

قرص فینیش(finish)به‌شکل پاوربال طراحی شده است و توپ کوچک قرمزرنگ آن مایع جلادهنده ظروف است. بنابراین با استفاده از آن نیازی به جلادهنده ندارید.این قرص‌ها پوسته‌ای ژله‌مانند روی خودشان دارند که در آب حل می‌شود. این پوسته سبب می‌شود دست‌تان مستقیم با قرص تماس نداشته باشد و حل‌شدن قرص در آب در مدت طولانی‌تری انجام شود. به این ترتیب قرص تا پایان چرخه شستشو دوام می‌آورد. قرص کوانتوم قابلیت حل شدن در سخت‌ترین آب‌ها را دارد و بنابراین با استفاده از آن به کمترین مقدار نمک نیاز خواهید داشت. قدرت تمیزکنندگی آن بسیار بالاست و می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد. این قرص حتی ردی را که از تخم‌مرغ روی قاشق‌ها و بشقاب‌ها می‌ماند به راحتی پاک می‌کند و اثری از لکه باقی نمی‌گذارد.

معایب

از معایب قرص کوانتوم یکی این است که قابلیت نصف‌شدن ندارد. بنابراین استفاده از آن برای ظروف در تعداد کم مناسب نیست. در چنین شرایطی می‌توانید ژل ظرفشویی خریداری کنید و در مواقعی که تعداد ظرف‌ها کم است از ژل استفاده کنید. عیب دیگر آن این است که بعد از مدت‌های طولانی استفاده از آن، ممکن است روی لیوان‌های شیشه‌ای لکه‌های سفید پدیدار شود. برخی کاربران هم عطر آن را کمی تند می‌دانند. به‌طورکلی، بازخوردهای کاربران درباره فینیش کوانتوم با رایحه لیمو کاملا مثبت است و تنها نقطه‌ضعفی که از آن ذکر شده قیمت بالای آن نسبت به سایر برندهاست. البته با توجه به کیفیتش، کاملا ارزش خریدن را دارد. حتی در بسته‌های با تعداد بالاتر، قیمت هر عدد قرص واقعا به‌صرفه‌تر از برندهای دیگر می‌شود. فقط دقت کنید که فینیش‌ها با هم متفاوت‌اند و برخی از انواع آن کیفیت متوسط و مسلما قیمت پایین‌تری دارند.

نتیجه

بنابراین حتما به نام مدل قرص روی بسته‌بندی فینیش دقت کنید. به عنوان مثال فینیش کلاسیک مسلما کارایی خوبی دارد، اما هرگز نمی‌تواند جای فناوری کوانتوم را در فینیش کوانتومی بگیرد. بنابراین اگر به دنبال فینیشی هستید که بهترین کیفیت را داشته باشد، فینیش کوانتوم با رایحه لیمو را خریداری کنید. این قرص‌ها برای همه برندهای ماشین ظرفشویی از جمله بوش، بکو، سامسونگ و نظایر آنها مناسب هستند.

قرص ماشین ظرفشویی فیری (fairy)

قرص ماشین ظرفشویی فیری(fairy)

مقایسه قرص ماشین ظرفشویی فیری(fairy)

 

برند فیری(fairy)  یکی دیگر از برندهای محبوب قرص ظرفشویی است. این برند هم انواع مختلفی از قرص‌ها را تولید می‌کند. از بین محصولات فیری می‌توان به قرص معمولی، لیمویی، پلاتینیوم و چندکاره آن اشاره کرد. محصولی که در اینجا بررسی کرده‌ایم، مدل چندکاره آن است.

برای دیدن پرفروش‌ترین قرص‌های فیری کلیک کنید

مزایا

این محصول می‌تواند مقاوم‌ترین لکه‌ها از جمله لکه چای و قهوه را کاملا پاک کند. ترکیبات موجود در قرص پلاتینیوم فیری سبب می‌شود چربی‌ها کاملا از بین بروند و ظروف درخشان و براق شوند. قرص فیری پلاتینیوم در خودش نمک و جلادهنده دارد، بنابراین به جلادهنده نیاز نخواهید داشت اما همچنان باید از نمک استفاده کنید. البته میزان نمکی که با این قرص‌ها مصرف می‌کنید بسیار کمتر خواهد بود. این برند برای ظروف شیشه‌ای و لیوان‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و روی آنها رسوب، لکه‌های سفید و لک آب باقی نمی‌گذارد. علاوه‌براین حالت کریستالی و شفاف آنها را حفظ می‌کند و ظروفی براق تحویل می‌دهد. رایحه لیمویی برند فیری(fairy) کاملا ملایم است و بوی بد ظروف را از بین می‌برد. خاصیت لکه‌بری آن برای ظروف استیل هم فوق‌العاده است.قرص پلاتینیوم فیری جرم‌گیر بسیار مناسبی است و رسوبات آهکی را از ماشین و ظروف برطرف می‌کند. علاوه‌برآن می‌تواند جرم‌های فیلترهای دستگاه را از بین ببرد

معایب

از معایب برند فیری(fairy)  می‌توان به باقی‌گذاشتن رد غذاهای چسبناکی مانند تخم‌مرغ روی قاشق و چنگال‌ها و نیز روی بشقاب‌ها اشاره کرد.


نتیجه کلی

محصولات برند فینیش(finish)، با وجود تنوع زیاد، از نظر تمیزی، یک مرحله بهتر از فیری(fairy) می باشد. با این وجود، هر دو قرص ماشین ظرفشویی روی لکه هایی که با شستشوی دستی به راحتی پاک می شوند، زیاد موثر نبودند.در تمیز کردن کاسه، لیوان و یا ظروفی که سطح عمیقی دارند، هر دو برند از لحاظ تمیزی در یک سطح بوده و قاشق، چنگال و حتی بشقاب را هر دو به خوبی براق می کنند.از آنجا که قرص ماشین ظرفشویی فینیش محتوایی ژلی قدرتمندی مانند قرص ماشین ظرفشویی فیری ندارد، مقداری لکه های کوچکی را بر روی ظروف باقی گذاشت، دقیقاً مانند لکه های سفید باقی مانده از مواد شوینده پودری روی لباس های شسته شده.قرص ماشین ظرفشویی فینیش نمای درخشان تری نسبت به قرص ماشین ظرفشویی فیری به ظروفتان می بخشد. اگر به نظرتان درخشش یک ظروف نشان  دهنده ی تمیزی آن می باشد، پس براتون پیشنهاد می کنیم که برند فینیش را انتخاب کنید.

یکی از مهمترین عامل دیگر که سبب تمایز قرص ها از یکدیگر می شود، قیمت آنها می باشد. کافیست کل هزینه ی بسته را بر تعداد قطعات تقسیم کنید تا بتوانید برآورد مناسبی از هزینه نمایید. قرصهای کلاسیک finish به دلیل عملکرد ساده و تک کاربردی جز ارزان ترین نوع کپسولهای ماشین ظرفشویی به حساب می آیند. قرص های فیری به دلیل عملکرد چندگانه دارای قیمت بالاتری می باشند

بسته به نوع ماشین ظرفشویی مورد استفاده و تناسب شوینده با آن، برندfairy نسبت به برند finish همچنان یک مرتبه پایین تر قرار گرفته است.در واقع؛ اگر از ماشین ظرفشویی خوبی استفاده می کنید، می توانید هر دو قرص ماشین ظرفشویی را انتخاب کنید ، زیرا اختلاف زیادی بین عملکرد تمیز کردن آنها وجود ندارد، عملکرد آنها کاملاً به ماهیت تمیز کردن ماشین ظرفشوییتان بیشتر بستگی دارد

نوشته شده توسط گروه مستر واش
www.jolfaturk.com

 

دیدگاه‌ها 0

*
*